جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش موج برنا - در متن پیام آمده است :

سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.
در تاریخ بی‌نظیر انقلاب اسلامی سپاه پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانست تا ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی باشد که تلاقی این تداوم در سال‌های نخستین انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و سال‌های سازندگی پس از آن به خوبی عینیت یافته است و به حق سالروز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار نام گرفته است. روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش های متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه ای درخشان و پرافتخار در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزش ها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می کند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع)، روز پاسدار رابه عموم شیعیان جهان و نیروهای مکتبی و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره بر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اهتمامی جدی ورزیده‌اند، تبریک گفته و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، از درگاه ایزد منان خواستاراست.

                                                                                    حجت رحمت خواه رشت

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna